Savitumas

Lopšelyje-darželyje „Girinukas ugdymo procesą organizuojame pagal įstaigos pedagogų parengtą ikimokyklinio ugdymo programą, dalyvaujame tarptautiniame ugdymo projekte „Gera pradžia“, įstaigoje taikome  M. Montessori pedagoginę sistemą, įgyvendiname tarptautinę ugdymo programą „Zipio draugai“ Ugdymo turinį papildome Valdorfo pedagogikos ir Reggio Emilia ikimokyklinio ugdymo sistemos elementais.

Taikant metodiką „Gera pradžia“, sukūrėme, įdomią, spalvingą aplinką, skatinančią žaisti, tyrinėti, tobulėti pagal individualius ugdytinių poreikius.

„Montessori“ grupėje sukūrėme jaukią aplinką, atitinkančią vaikų amžiaus tarpsnių psichologines, anatomines bei dvasines ypatybes. Pagrindinis grupės tikslas – skatinti vaiko iniciatyvą, pasitikėjimą savo jėgomis.

Įgyvendinant tarptautinę programą „Zipio draugai“, pagal psichologo parengtą medžiagą, padedame vaikams rasti daugiau alternatyvių būdų sunkumams įveikti, ugdome mažųjų socialinius įgūdžius bei pasitikėjimą savimi, vaikai išmoksta atpažinti ir įvardinti savo jausmus. Dirbant pagal šią programą pagerėja vaikų tarpusavio santykiai.

Reggio Emilia sistemoje saviraiška yra dominuojantis veiksnys, todėl ieškome priemonių ir kuriame sąlygas, skatinančias vaikų kūrybinę raišką.

Metodikų įvairovė suteikia galimybę  ugdymą diferencijuoti, individualizuoti, moderniai ir kryptingai brandinti vaiką.

Specialistų komanda padeda vaikams, turintiems mokymosi ir elgesio sunkumų.

Meninio ugdymo mokytojai ugdo vaikų meninę bei sveikatos saugojimo kompetencijas.

Sukurtos sąlygos įdomiai ir turiningai praleisti laiką pietų miego nemiegantiems vaikams.

Įstaigoje vaikai gali rinktis papildomą veiklą: dailės studiją, sportinių šokių, robotikos, anglų kalbos, krepšinio ir karate  būrelius.