Apie mus

Kauno lopšelis-darželis „Girinukas“ (toliau – lopšelis-darželis) modernus, atviras pokyčiams, visuomenei, Europos kultūrai. Lopšelyje-darželyje vyrauja šeimos ir pedagogų partnerystė. Tai inovatyvi, kurianti tvarią vyraujančių tradicijų ir įgyvendinamų ugdymo inovacijų aplinką, aukštos kompetencijos ir kultūros įstaiga. Lopšelis-darželis prieinamas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus Kauno miesto vaikams nuo 2 iki 6 / 7 m.

Lopšelis-darželis „Girinukas“ pirmuosius vaikučius priėmė 1969 m. kovo 19 d.

Įstaigą lanko 225 vaikai, veikia 12 grupių: 3 lopšelio, 7 ikimokyklinės, 2 priešmokyklinės.

 Pasivadinę „Girinuku“ ir grupių pavadinimus išsirinkome susietus su giria; tai „Pumpurėliai“, „Žiogeliai“, „Boružėlės“, „Meškiukai“, „Gandriukai“, „Kankorėžiukai“, „Skruzdėliukai“, „Spindulėliai“, „Giliukai“, „Voveriukai“, „Pelėdžiukai“.

 Įstaigoje dirba atsakinga, aukštos kvalifikacijos 26 mokytojų ir specialistų komanda. (trys mokytojos-ekspertės, trylika-mokytojų metodininkių, penkios– vyresniosios mokytojos, penkios-mokytojos, jaunos specialistės, vadovaujantis , atestacijos nuostatų keliamais reikalavimais, kvalifikaciją kels ateityje).

 Mūsų mokytojai pasirengę profesionaliai tenkinanti vaiko poreikį bendrauti, padedanti vaikams pažinti, mylėti ir būti mylimiems, jaustis saugiems bei laisviems.

 Didelį indėlį ugdant mažuosius  įneša įstaigos specialistai: logopedai ir psichologas.

 Pedagogų komanda savo patirtį perteikia Kauno Kolegijos menų ir ugdymo fakulteto Ikimokyklinio ugdymo katedros studentams.

Ugdymas organizuojamas pagal individualią įstaigos pedagogų sukurtą programą. Mūsų tikslas- sveikas, kūrybingas, savimi pasitikintis vaikas, gerai pasirengęs mokytis pagal pradinio ugdymo programą.

 Unikali ugdymo metodikų įvairovė įgalina kryptingai brandinti vaiką, tėvams sudaro galimybę parinkti savo vaikui priimtiniausią ugdymo metodiką.

Vienoje grupėje veikia M. Montessori pedagoginė sistema. Ši sistema pasaulyje garsi tuo, kad vaikas yra savo asmenybės kūrėjas. Šiame sudėtingame asmenybės kūrimo darbe, mūsų pedagogų uždavinys-išmintingai, konstruktyviai padėti augančiam vaikui.

Šiuo metu penkiose grupės taikoma „Geros pradžios“ ugdymo sistema, šešiose grupėse taikomas visuminis kūrybinis ugdymo metodas. Šiose grupėse ugdymas suvokiamas kaip vientisas vyksmas, siekiant užauginti sveiką, orų, bendraujantį, smalsų, kuriantį, sėkmingai besiugdantį vaiką. Visose grupėse integruojami Regio Emilia ugdymo sistemos elementai.

Įstaigoje įgyvendinamos 4 prevencinės programos: sunkumus padedanti įveikti programa „Zipio draugai“, sveikatą stiprinanti programa „Mažais žingsneliai į sveikatos šalį“, emocinio ugdymo programa „Kimočiai“, Aktyvios mokyklos programa, ilgalaikis sveikatingumo projektas „Sveikatiada“. Didelis dėmesys skiriamas STEAM integracijai į kasdieninę ugdomą veiklą.

Rengiamos ne tik tradicines šventes, kurios ugdo meilę tautos tradicijoms, kalbai, liaudies menui,

 bet ir šiuolaikiškos, modernaus formato, skatinančios aktyviai dalyvauti tėvus ir kitus šeimos narius.

 Tėvų pageidavimu veikia turtinga papildomo ugdymo sistema. Ugdytiniai lanko dailės, sportinių šokių, „Kyokushin Karate“, krepšinio, anglų kalbos, robotikos  užsiėmimus, plaukimo treniruotes.

Kompetentinga įstaigos pedagogų komanda patirtimi dalijasi su Lietuvos ir užsienio ikimokyklinių įstaigų vadovais bei pedagogais. Įstaigoje lankėsi svečiai iš Norvegijos, Švedijos, Rusijos, Estijos, Latvijos.

 Ugdymo institucija aktyviai ir sėkmingai įgyvendina bendrus projektus su socialiniais partneriais.

 Visos įstaigos bendruomenės pastangomis sukurta vaiko poreikius atitinkanti aplinka, kurioje vaikas randa viską, ko reikia jo žaidimams, eksperimentams ir tyrinėjimams.

Lopšelio-darželio „Girinukas“ perspektyva – moderni, tobula ugdymo kokybė, įdiegtos naujausios technologijos, dar aukštesnis pedagogų kompetencijos bei motyvacijos lygmuo.